Korean Vibes

I have a confession to make... I'm addicted to Korean vlogger... I can spend hours watching their vlog at Youtube. From cleaning chores to organizing n into their foods. It mesmerized me most of the time watching people doing their cleaning chores... Organizing their kitchen and even preparing…

Lovely evening at Hard Rock Cafe Penang

As we know.. Malaysian celebrate Hari Malaysia on the 16th of September every year.. So its clearly a public holiday for Malaysians.So since its a public holiday, me and my husband decided to bring the kids for a nice meal... At first we decide to have our meals at Chilis, Gurney Plaza. Tapi nak m…

Edible plant at my small balcony

Aku dari zaman duk kat Juru memang dah bercucuk tanam dekat balcony... Tapi memandangkan rumah baru ni balcony dia lagi kecik dari rumah kt Juru tu... So kena pilih la tanam yang suka ja.. Oh aku banyak tanam edible la sebab aku spesis suka makan ulam kan....lagi satu malas gila nak masak sayoq2 n…

Island Hoping di Pulau-pulau Semporna Part I:Taman Marin Tun Sakaran

Ok lamanya tertangguh nak buat entry pasal Sabah ni...mana taknya gmbar ada banyak gila.. Nak kena pilih mana yg paling cun.. Nak buh watermark lagi lah semua...haaa banyak kan kerja diaaa.....Please bare in mind... This entry will have a lottttt of picturessssss..... Jangan jemu ok!Untuk Island H…