Jangan duk tanya soalan2 ni...

4:03 PM

Salam readers....

Berikut adalah soalan2 yg tak elok ditanya untuk kaum2 perempuan di luar sana...
1. Bila nak kawen ni?
2. Bila nak ada anak ni?
3. Bila nak tambah anak ni?

Berbalik kepada soalan first....ni most pf the time orang akan tnya bila kita kaum pompuan ni da abeh belajaq...mostly around 25 org akan strt tnya...mcm da takdak soalam resmi hat len dah ka hampa nk tnya...tau2 ja pompuan tu da strt abeh belajaq...n bru nk reja...dan2 tu jgk tnya bila nk kawen...bila nk kawen...tak ckup dengan tu p tnya plak kat mak bapak pompuan tu....ishkkk....belajaq tinggi2...xkkan xdak calon kot.....kalau tnya kat aku....ishkkk apa masalah makcik ni?nk sponser ke saya nak tawen....panggg sedasss baru ada akai....relax la makcik....jgan duk bizi the bodi sgt lah....hewhewhew....jodoh tu kan rahsia Allah....Smpai masa Allah Kan pertemukan lah....aku da rsa da menda ni....dan lani soalan tu bertubi2 kat angah...ya kesian kak aku sorang ni...xpa....aku selaku adik ni...doakan yg terbaik untuk dia...semoga kak aku berjmpa dengan calon abang ipaq yg terbaekkk!hoyeahhhh

Soalan kedua plak ni.....haaaa....hat ni yg tak tahan...baru ja kawen sebulan orang da tanya bila nk ada anak ni...dah lekat ka belom...da lekat ka belom...ishk2...makcik dlu tawen2 trus melekat tau takkk....so what makcik?!!....tu semua soal rezeki Allah nak bagi....lmbat ka cepat tu reja Allah....kita hmba Dia Ni hnya boleh rancang ja lah....apa yg penting kena byk brsabaq....n orang yang tak berkaitan tu silalah jangan duk tnya byk2 soalan sangat kat org2 yg baru kawen tu....baru kawen sebulan duk tanya...duk tanya....takdak reja lain ka?!

Soalan ketiga....soalan ni pun leh tahan gak best dia...anak first baru ja lahir brpa bulan...da sebuk tnya bila nk tmbah anak lagi...adoiiiii makcik....pernah dengaq psai family planning dak?!!!

So soalan2 ni bagi aku takyah la duk bizi bodi tnya org...rsa mcm inappropriate pun ada.....cuba org kata mcm ni kat anak2 makcik yg tak smpai umoq 23 tu yg galak2 nk kawen tu...ishkkk awat anak hg merenyam sangat umoq 20 da galak nk kawen dah....haaaa....takka rsa nk pnampaq orang tuuu?stop being kepochi n nobody will hurt....jodoh tu rahsia Allah....sapa kita untuk menidakkannya.....
So sorry if dis entri berbunyi agak kasaq to anybody...didnt meant to hurt anybody's feeling...ok lah...gtg...babai...

posted from Bloggeroid

You Might Also Like

0 comments