rasa nak nangeh sangat bila baca ni

5:14 AM

Yes...true enuf...every mother in d world is quite a good liar...
Always pretending its ok just to let we have everything we need....
Mama....thanx sebab lahirkan acik kat dunia ni...thanx sebab didik acik..bg education kt acik...thanx sebab amik alih tugas abah lepas abah dah xdak....thanx sebab mama garang selama ni untuk didik kami adik beradik jdi org yg berguna...thanx sebab rotan kami bila kami bwak balik c utk subject2 yg penting msa sekolah...kalau tak...msti kami lagi teruk dr sekarang...thanx jugak sbb selalu masak kt rumah walaupun acik kecik2 dlu selalu mberontak nk ajak mama abah makan kt luaq...thanx mama sebab berjimat cermat n tak tukaq baju...brg kemas...curtain mcm org lain semata2 nk hantaq kami ke tempat tuisyen yg terbaik eventho sgt mahai...thanx ma sebab mama sanggup brjaga tgh2 mlm bila acik n adik beradik lain sakit...thanx ma sebab sanggup amik cuti msa kami sakit...thanx ma sebab da strt pancing ikan sungai semata2 nk tgkp ikan haruan utk bgi acik makan masa pantang nnt...thanx mama....thanx....n thanx....i dont know how i can repay u back...
Yeah...now my tears are falling down...T___T
My mom is totally a superwoman...n dats y abah loves her so much....

Published with Blogger-droid v2.0.8

You Might Also Like

0 comments