Edible plant at my small balcony

Aku dari zaman duk kat Juru memang dah bercucuk tanam dekat balcony... Tapi memandangkan rumah baru ni balcony dia lagi kecik dari rumah kt Juru tu... So kena pilih la tanam yang suka ja.. Oh aku banyak tanam edible la sebab aku spesis suka makan ulam kan....lagi satu malas gila nak masak sayoq2 n…

Edible Balcony Garden

Selain mempunyai hobi dalam bersolek, melancong,melencong ,dan memasak aku juga seperti insan yang lain. Bahahhahahha. Tetapi aku juga ada satu lagi hobi yang bisa buat pak menteri menyayangi ku. Bahahahhaha.
Yes...i love gardening. Especially the edible one. Kan pak menteri suruh bercucuk tanam se…

Dari sekangkang kera kebun balkoni ke dalam kuali

Haaa tajuk nak gempak gitew haaaa.
Almaklumlah mak2 cheap skate ni memang keja dia nk jimats jeeee.
Lain lah kalau si rambut kembang tu. Ehhhh


Memang segaja kadang2 tu pilih bawang 2 3 ketol yang da tumbuh tunas tu and tujuan utama dia nak balik letak atas tanah habuan nak guna daun dia. Untung tak…