Benci betul dengan 7 Eleven dekat Thailand tuuuu. Sebab apa???? Mehh aku tunjuk kat hampa pasaipa aku benci 7 E depa.


Konpius... watson ka drugstore niiii


Sempat mama suruh kakak angkat peace


Collagen drink...bersepah bhai. Sedap pulak tuuu


Masker? Pencuci muka pun macam-macam hadooo



Sardines in tin pun murah nak arwah...kalau kt Malaysia sardin ni bukan makanan orang miskin ya. Masuk pulak dalm 7E lagi melampau rega dia.


Ni HALAL ya. Chicken Burger n shrimp burger tu sedap nak arwah weiiii. Ni la makanan kami sepanjang ke roadtrip ke Phuket hari tu.


Kesimpulan dia...aku kalau pi ke Thailand ni mesti gila kalau masuk 7E dia. Tak kesah la kalau jejak kaki nk makan kat Danok untuk makan ja ka, mesti nak masuk 7E depa ni. Reload stock hair mask la apa bagai. 

7E Malaysia please la buat bagi best skit. And plis jangan mahal sangat tauuuuuu.