Rasanya kaki-kaki make up dekat Malaysia ni dah banyak yang tahu kewujudan Fame Cosmetics yang makin meniti di bibir make up junkie di Malaysia saban hari gitu. Idea Fame Cosmetics dicetuskan oleh 3 orang bloggers yang tak asing lagi iaitu Kak Elly , Kak Pilla dan juga Kak Peej.



To be frank bagi aku ni, selain dari mempunyai produk yang berkualiti; rangkaian Fame Cosmetics jugak antara yang termurah di pasaran. Dengan hanya RM29, korang dah boleh dapat sebatang lip matte yang best gila wei!



Dah la selection colors lipmatte yang ditawarkan Fame Cosmetics ni macam-macam variety duk ada. Memang serius aku meroyan gila dengan lip matte from Fame Cosmetics ni. Korang jangan tak tau, Fame Cosmetics ada 11 shades of colors yang mampu menawan mata hampa tau dak. Tu belum lagi dua limited edition Fame X Nuex.



Selain dari lip matte yang super best, Fame Cosmetics ada jugak produk-produk lain yang super best macam mascara, eye liner, bb cushion dan jugak blusher.



Serius aku rasa dengan ada produk-produk yang hot and meletop dari Fame Cosmetics ni memang buat aku lupa terus jenama-jenama antarabangsa macam Nars. Why pay more weiiii...kena bijak berbelanja gitu haaa.



Hampa kalau nak try Fame Cosmetics  ni boleh la ke :
Instagram


Whatsapp 

0133363775


Amacam comey dak aku pakai lip matte dari Fame, code candy... dengan blusher also from Fame Cosmetic jugak.

Hampa kalau nak jangok-jangok jangan lupa dapatkan Fame Cosmetics lani jugak tau. Dijamin hampa semua puas hati and jatuh cinta terus nanti tau.






SHARE 15 comments

Add your comment

  1. Kosmetik emang hal lumrah ya bagi wanita. Seberapa pun harganya pasti tak beli. Saya juga lagi review tentang fashion sih, jdi aga tertarik, wlpun lebih ke pakaian wanitanya.

    ReplyDelete
  2. Menarik ni. Boleh cuba nanti. Bertambah lah pilihan untuk digunakan.

    ReplyDelete
  3. Kawan Rawlins ada jadi ejen untuk Fame nie dan ramai rerakan wanita yang membeli - lipsticks bagus untuk bibir dan tidak mengeringkan antara review pasal Fame nie

    ReplyDelete
  4. Saya tak pakai make up tapi I think girls should try. mana tahu okay, kena dengan uols. hehe

    ReplyDelete
  5. Banyak kan produk makeup di pasaran sekarang ni . Pelbagai jwnis . Pelbagai jenama . So jadilah penguna yg bijak

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Akak suka cosmetic Fame ni especially lipstick dan eyeliner dia...tekstur lipstik yg matte dgn pilihan warna yang menarik..baru ada 4 kaler..nanti nak tambah lagi

    ReplyDelete
  8. Suka lipstick matte! So far suka NYX. Tak pernah cuba lagi FAME. Harga pun berpatutan, so bolehlah Bella try. Color range pun semua menarik!

    ReplyDelete
  9. wow ini kalau tengok kat orang perampuan memang asyik lah nak membeli heheheh apa pun makin cantik wanita Malaysia sekarang cuma ada duit atau tidak jer....

    ReplyDelete
  10. Belum pernah cuba lagi, pernah dengar aje. Kat rumah masih banyak sungguh lipstik lagi, nanti kalau dah berkurangan boleh lah cuba fame ni pulak

    ReplyDelete
  11. havent try this brand yet. looks good wo the products

    ReplyDelete
  12. Tu dia, banyak benor ye color lipsticks. Kita yang tengok ni pun rambang mata nak pilih mana satu. Semua cantik-cantik

    ReplyDelete
  13. Pernah dengar nama ni tapi x pernah cuba. Ingatkan harga mahal tapi berpatutan. Warna-warna pun menarik kalau cuba kat bibir ni.

    ReplyDelete
  14. Tak reti sangat nak komen pasal kosmetik nih tapi serious cantik warna2 dia. hehe

    ReplyDelete
  15. Benda macam nie lelaki perlu ambil tahu gak.. la nie dah ada 2 anak dara.. yang bongsu tue, rajin sangat bermake upnya.....

    ReplyDelete

© ALIA FARHAN · THEME BY WATDESIGNEXPRESS