Tired....

Hari ni seharian duk kat umah...mentang2 la mama mai umah...lagi la aku ni ngengada tak hengat..pas subuh tdoq balik...smpai kul 9.30. ..mama kejutkan bfast...mama msak bihun goreng n nasik goreng...balance nasi semalam....oiiii...ngengada nya lah kan...pastu msuk baju dlm washing machine...biaq ja…

Mama

Betul org cakap..kasihnya ibu membawa ke syurga kan?xkira lah kita da umoq 30 ka brapa ka...as long as our mother still alive..kita tetap akan menjadi anak kecik dia...kita tetap akan kena marah bila ada menda yang tak kena di mata dia..tetap kena puji melambung2 bila kita wat sesuatu yang membangg…

rasa nak nangeh sangat bila baca ni

Yes...true enuf...every mother in d world is quite a good liar...
Always pretending its ok just to let we have everything we need....
Mama....thanx sebab lahirkan acik kat dunia ni...thanx sebab didik acik..bg education kt acik...thanx sebab amik alih tugas abah lepas abah dah xdak....thanx sebab m…

i used to..

I used to blame my mama for sending me to boardin school when i'm just 13 years old kiddo...

U see...at the age of 13...i have to do all by myself...washin clothes using my hands!polish my black shuz...have to wake up early in d mornin...que up to take turn for showers...n even take turns to wa…

my mama

Ok...since today aku mc sbb muntah2 n cherry berry...mayb food poisonin tu euwhhhh....

Bygkan trjaga pkul 2 pgi tgh2 mlm buta..n tujuan asal nk p buang air kecik but end up muntah mcm apa ja...

Buka sekali..but twice...euhhhh....pgi2 plak dah chery berry...mmg lembikla jwab nya kan....

Penat gila..…