dan sebenarnya

Sebenarnya byk sgt menda dlm kepala hotak aku ni aku nk bloggin...

Nk cita psai aku pnya bajet utk doorgift utk kenduri hr tu la utk yg cheapskate mcm aku ni..psai make up time nikah...reception kt jitra n penang la...psai first honeymoon kt hard rock hotel la...tpi disebabkan aku tgh mood cuti xab…

janji

Bahawasanya saya berjanji bila da kawen nnt...saya akan balik dri kilang awai...sblum kui 7 da blah dr kilang tu kecuali kalau equipmnt problem...meetin...dsb....

Diharap encik amir yg sedang mbaca blog saya ni memahami karier saya tak seberapa ini...
Terima kasih b...

Countin days to b ur wifey....

i hope...

counting days?yeah... 45 days more to go... am i dat ready? i hope so...
can i be a good wifey to Mr Amir? hopefully i will be...
thinkin of dis kekadang quite freak me out... to be honest...
i always said to Amir...he always freakin out everytime i talk bout marriage... but actually i do myself... hahaha... …

x lama lgi dah

Lagi 56 Hari lagi aku nk menamatkan zaman anak dara aku?

Am i dat ready to be sumone wifey?

Well....yeah to be exactly...its quite freakin me out...frankly speakin lah kan...

It will be no more extra working hrs...i mean i have to cut it off...well d point is not only job is my priority...my hubby …

komunikasi suami isteri

Hee...

Biasalah...dok tgh kursus kawen ni...

Part komunikasi suami isteri...

Tetiba bila ustaz ckp psai komunikasi melalui sms...
Ustaz ckp...

Saya sayang kamu...kamu sayang saya dak?

Dak!
On d dot aku terus ingat kt amir..

Demmm....mcm sama ja...

Terus sms amir
Aku:mcm sama ja apa yg ustaz tu ckp...m…

kursus kawen

Skrg aku tgh attend kursus kawen..

Byk input dpt...

N ssh jgk ya procedure nk kawen ni...

Fuhhhhh
Published with Blogger-droid v2.0.4

kata pun nk kawen

Sweet kn lagu ni...

Hahahha....

Okei...aku tau...aku jiwang...

Tp skali skala ja okeh...

Ni pun sbb tgh2 mlm duk kena kemas umah....

Hahahha...

Kata pun nk kawen...

So harus lah....

1. Rajen memasak...

2. Rajen kemas umah~yg ni aku xbrpa suka la kn!haishhh...selalu angah la yg kemaas umah kt jitra …