homemade mask untuk kulit jerawat yang tumbuh bagaikan cendawan

10:21 AM

tajuk mcm apa ja..
tapi itulah kebenaran yg harus aku telan bila tu yg jdi bila hormon2 duk kacau bilau...
sabaq ja lah....

tapiiiii.....

bila aku wat masker ni....
mmg maveles..
jerawat jdi kecut...
bare in mind pedih skit la masa pkai tu kn.....
tapi sb dah biasa pkai...so tak rasa sgt pun...

bahan-bahan:
*serbuk kayu manis
*madu/honey
*air masak

campur kesemua bahan and gaul2...xyah byk sgt bahan2 tu...kalau buat byk boleh simpan dlm tuperware kecik n simpan dalam peti ais...bila nk guna kuarkan ja...janji simpan dlm peti ais...



kayu manis ni mmg terkenal dgn acne treatment...best cuma pedih skit utk org yg tak biasa


combo yg superb sbb honey ni mlembabkan kulit...so korg xlah rsa kulit tu kering sgt nnt bila letak kulit kayu manis kt muka korg tu....purfekkkk okehhh....

oklah...

Salam n Guten Nacht

posted from Bloggeroid

You Might Also Like

0 comments