breastfeeding....

1:45 AM

cakap psal breastfeeding ni...aku da rasa aku ni da semakin matang..ehh cehhh matang ker?kena la matang....dah ada anak sorg dah pun..xkkan la nk stay mcm dulu2 kot....
oklah back to topics...aku suka angat breastfeeding ni...lagi2 bila si Adriana ni duk tgh nyonyot aku main2 pipi dia...ehhh makin bulat n montel pipi kamu ya Adriana Arissa....semalam pergi cucuk Adriana yg sbulan tu..dia da 3.57kg....yeayyy da naik da berat dia....tak sia2 sumbat nenen aku ni everytime dia nangeh....
pipi Adriana ni makin bulat tapi badan stil solid gitu...kecik..haluih ja..nk mandi pun aku rsa takut....
n yg the best part of breastfeeding is....berat aku makin turun...yeayyyy....makan aku rasa pnya la byk gila...like seriously byk gila kot...sekali makan dua kali ganda dulu..pastu siap brtmbah baiiii....timbang semalam aku ingat nak naik...sekali trun haa 2kg...yeayyyy...seronok2....ni yg kalau boleh nk suh ja Adriana ni isap nenen sejam sekali neh...ehhhh....sesetengah org takmau nk breastfeed ni sbb takut breast sagging...dont worry model terkenal mirinda kerr pun breastfeeding..apedehal...yg penting khasiat susu ibu tu lebeh la bernilai dr any other milk in this world...bear dat in mind...jgn give up....always set mind to positive...jgn pikiaq yg negative...n yang penting kena doa selalu kat Allah...sebab yg nak bagi tu hak Allah....

relax ja makcik ni breastfeeding anak dia...no breast sagging issues pun!hahaha

akhir kata......
.....
.....
.....
...
..
.
yeah!
BREASTFEEDING....
IT ROCKS!

You Might Also Like

0 comments