mimpi

12:08 AM

Disebabkan kesihatan yg x berapa baik hari ni...mcm biasa...tak dapat nk p reja...yes bila tak pegi reja..of coz la brehat kat atas katil...dengan kaki yang cramp...perut yang senak sbb angin...maka tertidoq la balik...bila da tertidoq tu tetiba pulak aku boleh mimpi cakap phone dengan arwah abah...dengaq suara abah tenang ja masa dalam phone...Ya Allah...rindunya kat abah...tak tau nk bagitau mcm mna rindunya aku kat abah...sebab tu la Allah bgi aku mimpi dengaq suara abah..bila bangun dari tdoq..sedaq2 ayaq mata da menitik...
Abah....anak abah ni tak pernah pun lupakan abah...tiap2 kali lpas semayang mesti akan doakan abah ngn tok kat sana..hanya Allah ja tau mcm mana rindunya acik kat abah...seronoknya kalau abah boleh tengok macam mna life kami adik beradik sekarang...acik pun da nk dpt baby blan 4 thun dpn...
How i wish u are here abah...tapi Allah lagi berhak ke atas abah...
Rindu sangat acik nak dengaq suara abah lagi..tak sangka Allah bgi acik dengaq suara abah dalam mimpi tadi......
Till we meet again abah...
Al Fatihah

Published with Blogger-droid v2.0.8

You Might Also Like

0 comments