wani's wedding

7:04 AM

Ni mcm reunion kecik utk geng2 saina dulu esp geng2 d23 side b yg kecoh gila tu lah kan...dorm pling bising n paling suka brgadoh hahah...ingat lagi...kalau nk gadoh ngn dorm lain dulu antaq ja si wani(pengantin kita ni)...cik eta ejen...n mummy ayu...kira setel la tanpa bertanding..tpi kalau dorm d22 esp antaq shida yg garang jwabnya brtekak jugak lah ya...nasib aku ni baik ja...sopan ja..xkecoh pun...gelak pun sipu2 malu...muahaha...mmg gila pembohong la kan...so not me!tapi gaduh2 ngn dorm lain pun kami semua sgt kamceng...hahaha...tu hal msa kecik2 dlu...biasa la budak2 kan...kalau smpai la pun duk brmasam muka mmg la sgt tak matured...malu maks noks!
Berbalik psai wedding wani n chenta hati nya hairi...cantek kan..make up...dress...pelamain...konsep...bla bla...huahua...mmg nice sgt...aku ngn laki aku pun leh than la camwhorw kt knduri org...syiok!mcm nk tumpang ja pelamin td...hehehe...
Btw wani n hairi...selamat pengantin baru...cpt2 dpt bebi...semoga cinta kalian berdua kekal hingga ke jannah!
Pics;credit to lina hangat...aka pengapit pengantin kita...thnx lina

Sila abaikan keadaan fizikal aku yg makin kental mngembang...oklah...gud nite...nk tdoq...esok kijer puleks...benci tau!

Published with Blogger-droid v2.0.8

You Might Also Like

0 comments