|F|R|U|S|T|

9:16 AM

FRUST taw dak...da la nk wat film tu tggu dia kering ja amek msa smp 4 hr...alih2...tgk film tu hancus..xjd..mcm formulation tak betoi ja...tgk dis coming friday...kalo tak, alamat nya ada changes sket la tjuk fyp...demmit!...frust sgt rsa...mcm agk give up...trus blah blik umah tgh hr td..mls nk dok lama2 kt lab....then blik umah tgk tasbih cinta....nk bella ngn rafi!pas tgk 2 trus solat zohor..n trus p beli ice cream utk tenangkan hati yg sedeh neh....uwaaa...mencinya...dah la td gado besa ngn Mr A...sorry la dear....menci2...tak suka gadoh mcm tuh...biasa la...dah la tgh frust...dia plak wat bodo ja..penat sgt ngn keja dia....mula la mcm2 kan....jiwa pompuan kan cpt tersentuh....termasukla aku..nmpk ja muka grang n ganas...tp dlm hati ada garden..huhu...pjam ayat adnan sempit jap....soorrry la mR A....saya sgt2 syg kamu.....sorry la kalo xleh memahami kamu...sbb org tgh frust sebenaqnya...nk cita kt kamu...tp kamu penat sgt ngn keja...blik pon da kat pkul 8...then mula la kan...i nk cr psal sana sini..i admit my fault....tp kan syg....nid 2 talk 2 u wut eksheli happen 2day...tp len plak yg jadi...i promise it wont happen again....ffrust2 nk kusut mcm ni kalo dapat eskrem baskin n robins pon sedap...wif xtra caramel....yummmy...sob sob sob(jiwa kacau)

pompuan yg sedey xdpt dpsahkan dr eskrem..amir kalo nk pjuk pon slalu ngn eskrem tp slalu mrah dia.."pa...ngat Org budak2 ka pujuk ngn eskrem..."...
tp mmg betul kan...eskrem ni mcm satu element kimia yg bleh membebaskan hormone tenang kpda pompuan2 yg frust n kdg2 len mencairkan hati kita mcm eskrem jugak..sbb tu la ada iklan cornetto yg jiwang2 takel awek ngn eskrem tuh...
AMIR MOHAMMAD FIRDAUS BIN OMAR.....ALIA FARHAN BINTI SAID SYG KAMU SGT2!!

You Might Also Like

0 comments