clinique review

as requested by wida before...
tonite i will do some review bout clinique...
as you know clinique has been known as a very established skin care..cosmetics and fragrance world wide...
ya lah ya lah..melalut sudah..
mode nak blogging semua ke laut...

i'm recovering from my allergic reaction...be…

flawless nya!!!

Org slalu kalau tgk gmbaq aku..or tgk aku kt luaq...cth p kenduri ka...muka flawless...mmg la flawless....flawless la sbb aku tonyoh naturactor....motif tonyoh?msti la sbb nk kulit aku flawless mcm doll gitewww...xcaya sudah...tgk gmbaq kt atas dah la.dlm aku dok tonyoh naturactor ni pun rmai tnya …

adakah?

Adakah aku terlalu obses utk removed kn kepala hitam n kepala putih itu?truth is...ya mmg aku bencikan mereka berdua...smpi kdg2 tgk kt muka org len pun aku rsa ehh mai sini...aku nk buang black head n white head kt muka hg....mcm celaka kan kalau berkata begitu...tpi truth is....how can one stand …

what is blackhead?whitehead?

Well...it makes sense all d things she said....i love extracting blackheads n whitehead....pantang tgk...geli euhhh tau dak...smpi muka hasben...angah n adek pun jdi mangsa....
Geli nokss ngn kepala hitam dan puteh ni?hampa geli dak?Nota kaki;3 entries in one nite?yahh...sheikh bloggin tgh dok nek …