JODOH

Bila cakap psal jodoh ni semua orang nak kan yang terbaik untuk diri masing2 kan…mcm aku ni ditakdirkan untuk bercinta dengan kawan baik sendiri…haaa sebelum kawan baik tu hampa tak tau mcm mana bermusuhnya kami…pantang tengok muka..ada ja nak gadoh..dia tak suka tengok muka aku..aku tak suka tengo…

Jangan duk tanya soalan2 ni...

Salam readers....

Berikut adalah soalan2 yg tak elok ditanya untuk kaum2 perempuan di luar sana...
1. Bila nak kawen ni?
2. Bila nak ada anak ni?
3. Bila nak tambah anak ni?

Berbalik kepada soalan first....ni most pf the time orang akan tnya bila kita kaum pompuan ni da abeh belajaq...mostly around…