lauk simple

Cakap psal sardin...sapa lah tak pernah makan kan...aku dulu2 msa stadi kat unikl~micet melaka tu....tara duk hostel pun bukan main lagi main masak2 kat hostel....beli sardin tin byk2 bila awai bulan wat stok ngn roomate aku...pastu stock beli ikan bilis pun wat stock jugak..bawang ngn cili padi tu…

housewife...

Sejak2 da jdi bini org ni...rsa dri ni mcm makin rajen...ewahhhh....panggg laju2...bukan nk perasan...tpi mcm agk realiti lah..dulu dok sorg kt rumah tu. .blik reja pun da dkt kul 10 mlm...pastu makan asal boleh ja...sausages ka megi ka...roti ka...asai perut berisi...lani seawal jam 5...n pling le…

memasak itu mudah

yes..aku memang suka memasak....bukti nya? mmg la aku jarang upload gmbaq msakan2 aku dlm ni... tp bukti nya..aku dan tunang yg makin tembun da sehat walafiat.... haaa... kan da cukup strong aku pnya bukti..kan2? sebenaqnya... aku kadang2 mcm tak paham... pasaipa ada sesetengah wanita yg bekerjaya la sang…