My pumpkin marshmallow

So now confinement leave aku da abeh...so kena la aku masuk kojer balik...huwaaa sedeh oiii nk kena tinggai anak....
Kalau tak pikiaq psai commitment yg byk...dah lama aku resign aku rasa....hoihhh...
So Adriana ni aku hantaq ke rumah babysitter...blok sebelah apartment ni jer...nasib dpt xjauh...…

cloth diaper....

well...bila cakap psal keinginan aku nak bagi baby aku pkai cloth diapers byk jugak hamba2 Allah yang tak kurang jugak suka2 hati mngkritik...ekeleh..aku tak kritik korang pkai diposal diapers pun besaq tuah ye dak..memang agak costing..ya lah paling murah satu CD harga dia pun rm23..depends dengan…