Chalkboard wallpaper murah

Salam n hi korang

Ada yang mencari2 chalkboard wallpaper tak?

Pening anak suka conteng2 kan dinding?



So takyah nak pening2 lagi anak nak conteng ka.bini nak tinggai pesan kat laki ka hahaha



Nak wat gaya urban kat rumah pun boleh..


Nak lekat kt SOHO pun boleh...

Nak wat labeling pun boleh. semua…

hiasan chalkboard wallpaper

bagi korang2 yg ada anak yg aktif conteng2 tu...jgn halang mereka berkarya...

apa kata korang hadiahkan diorg chalkboard/blackboard wallpaper











dah pulak tu senang tanggal kot...
xperlu risau2 melekat bagai...



boleh jugak wat hiasan...
use our imagination k...
sapa yg berangan2 nk jdi cikgu masa keci…