Merap kat husband

Semalam masa petang kan aku macam demam2 kora sikit.
Sat demam sat ok kekdahnya.

Maka dengan galakbya merap la kat husband. Dah tu mesti la aku merap kat husband aku. Takkan nak p merap kat laki org kot.

Kol tanya tengok2 dia memang duk tengok reja dia kat Bayan Baru.
Yahooooo!!!!

Apa lagi....


Meta…

Burger sempoi di Rockstarz Burger Penang

Sapa suka makan burger yg rasa daging semata?
Alaaa...pendek kata yang homemade tu. Yang patty dia wat sendiri tu. Korang suka dak?
Itu memang fav aku la kan.

Meh sini nak intro skit tempat makan burger yang sempoi sangat-sangat wei.


Ni lah dia haaaa Rockstarz Burger! Located dekat sebelah ja Sek…