Just Because You DON'T



Just because you DON'T

It comes to sense human can be pretty mean and f@&£ at one time.

In a modern world...there always a fight and bad mouthing bout who is better... Housewife or working mom... Stay home moms belittled working moms n workin moms belittled stay home moms. Belum lagi bergaduh pasal deco2 rumah... 

Deco2 rumah tu nanti anak tu la ni la....yang deco2 rumah pun xkurang gak kuat mengecam kalau deco orang tu bukan macam yang dia suka.


Asal kan lain sikit dari taste korang.. Korang nak bash.. Macam hutan la apa la. At least we appreciate the nature. Xda pun nak kecam rumah org lain. Rumah dia.. Suka hati dia la nak buat macam mana pun. Dah sakit hati kenapa? Masalah hati ehhhh... 

Get a life bijjjj
😏😏😏

2 Comments

  1. adoiii benda macam tu pun nak kecam. susah manusia ni suka sangat berlumba sedangkan orang nak hidup ikut selera dia je

    ReplyDelete
  2. Hi good night, how are you? Do you accept one following the other's blog? We can be friends (there is no distance for friendship) and partner with our blogs. https://viagenspelobrasilerio.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete

Post a Comment