Safi Shayla Syampu Khas Untuk Mereka Berhijab

11:49 PM

Cabaran utama untuk kaum wanita yang berhijab ni adalah shampoo. Ya lah kan sebab tak semua shampoo tu "kena" dengan keadaan kita. Dan hatta sebab tu lah jugak ada yang menjadikan alasan berhijab, rambut susah nak jaga. Adui korang, jangan macam tu. Rambut tu kan mahkota kita. Walauoun bertudung kita tetap kena jaga. Sebab nanti, suami nak belai2 rambut tengok rambut keras kejung n busuk terus tak jadi tau. Kan da tak syiok tuuuu.

But, dont worry dengan Safi Shayla, korang tak perlu lagi risau. Jom baca sedikit info tentang rangkain penjagaan rambut Safi Shayla ni.


Antara produk SAFI SHAYLA.



SAFI SHAYLA Syampu Wanita Bertudung| Rambut adalah mahkota setiap wanita. Metafora ini seringkali dikiaskan kerana setiap helaian rambut yang menawan mampu memberikan keyakinan pada diri. Rambut yang menawan pastinya lahir dari penjagaan yang rapi tidak kira dalam apa jua keadaan. Bagi individu bertudung, penjagaan mahkota ini sememangnya dititikberatkan agar keadaan rambut sentiasa sihat, dan bermaya. 

Memahami keperluan wanita bertudung moden, SAFI Shayla rangkaian jenama syampu khas wanita bertudung telah dilancarkan pada Oktober 2013. Dengan 8 varian diformulasikan dengan Habbatus Sauda yang mempunyai 1001 kebaikan, SAFI Shayla dapat menyelesaikan apa jua masalah rambut yang dialami oleh wanita bertudung. 


Pek fleksi yang menjimatkan.


SAFI SHAYLA Syampu Wanita Bertudung | Pengguna juga boleh mendapatkan SAFI Shayla di dalam bentuk fleksi. Melihat kepada keadaan ekonomi yang mencabar, penggguna mula mencari produk yang lebih murah dan menjimatkan, pada masa yang sama memberikan nilai dan kualiti yang tinggi. Kebanyakan pengguna mengurangkan kadar perbelanjaan tetapi masih berusaha untuk mendapatkan barangan berkualiti untuk melengkapi keperluan isi rumah.


Antara rangkaian syampu Safi Shayla.


Khas untuk kawalan rambut rosak.


Perapi rambut dari Safi Shayla.



SAFI SHAYLA Syampu Wanita Bertudung |SAFI Shayla juga mengeluarkan produk perapi rambut dan penyegar kulit kepala agar rambut lebih lembut dan terurus serta kulit kepala segar dan sihat selepas bersyampu.

Walaupun terdapat banyak jenama syampu antarabangsa yang masuk ke dalam pasaran syampu untuk wanita bertudung pada masa ini, SAFI Shayla masih mampu untuk berdiri dan ianya terbukti apabila SAFI Shayla telah memenangi beberapa anugerah seperti Marketing Excellence Awards 2015 dan Effie Award 2016 di mana SAFI Shayla telah merangkul 3 emas dan 1 perak bagi kedua-dua anugerah tersebut. Ini membuktikan bahawa pengguna-pengguna SAFI Shayla mempercayai bahawa rangkaian syampu ini mampu memberi solusi kepada masalah rambut seperti rambut gugur dan gatal kulit kepada yang dihadapi oleh wanita bertudung.. Pengguna-pengguna setia SAFI Shayla juga mengatakan bahawa #HanyaSAFIShaylaUntukSaya .



Personally kami sendiri memang suka kot guna Safi Shayla ni. Satu sebab habbatus sauda tu, pastu Alhamdulillah bila pakai memang segar ja rasa walaupun duk pakai tudung. Takdak la rasa macam rimas or berminyak ka. So automatically, bila selesa tu kita punya confident level tu pun boost la kan. So jadi ceria ja sepanjang hari gitu.

Maklumat  lanjut mengenai jenama SAFI sila layari laman 
Facebook SAFI : www.facebook.com/SAFI.MY
Instagram SAFI : @safimalaysia 
Web SAFI : www.safi.com.my 

You Might Also Like

2 comments

  1. hehehe memang kalau pakai ni bau wangi sampai keluaq

    ReplyDelete