Blackboard wallpaper

1:15 AM

Hai korang...

Ada yang mencari blackboard wallpaper tak?

Lepas ni tak payah nak pening-pening lagi dah anak duk conteng kt dinding ka apa ka.
Selain tu boleh gak wat creative corner dekat rumah kan






















Harga cuma RM38 per roll
Dimension 45cm×200cm
Free colorful chalks

Kalau berminat boleh terus whatsapp 0133363775 ok

posted from Bloggeroid

You Might Also Like

7 comments

  1. kalo padam tu hilang ke akan blur2 kabus ?
    eh macam mana nak terangkan eh.. ahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena letak air skit kt kain tu...nnt akan hilang zasss terus...

      Delete
  2. umo 2 thn rs2 sesuai x?tkut dia msukkan chalk dlm mulut ja

    ReplyDelete