Mimpi derma

12:33 PM

Aku harap2 sgt...

Esok aku bangun ada org derma kat aku 2 million pun jadi la.

Harap2 bukan mimpi..
Abdulla sila masukkan ke dalam acc aku ya

Nak beli handbag Braun Bùffel


Dapat mcm ni pun jadik la.
Takpun kena p tgk kat Gurney Plaza lgi la mcm ni

Takpun Fossil leather tote pun okey wat.

Duit aku mana , Abdulla???

***Abdulla adalah seorang hartawan dari negara Pasiaq Berdenggung!

posted from Bloggeroid

You Might Also Like

12 comments

  1. pastu jgn lupa derma kat akak sket ya..2k pon jadiler..hihihii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...kak....ok kak boleh....tpi tak masuk2 pun

      Delete
  2. Assalam alia,
    pssttttt
    iols nak berkenalan dengan abdulla jugaks :P

    ReplyDelete
  3. ha iols pun nak gak
    derma2 lah kt sini gak haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hat kat sini pun xdapat2 lgi...
      Mimpi tak jadik kenyataan lagiiiii niii

      Delete
  4. Replies
    1. Tu la cantik...tp mimpi ja la..sbb xdpt2 lg ni derma

      Delete
  5. pastu derma2 la sikit kt kami ni.x luak pon 2 million tu...hik3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la..jom kita pkat bedak sorg skit kan...tak luakkk oiii dapat 2 M tuuu...10 keturunan kenyang

      Delete
  6. nanti derma laa kat kengkawan skit.. bersedekah tuh kan banyak manfaatnya..

    ReplyDelete