Haul from Guardian

11:52 PM


Hasil cekauan kt Guardian hari ni

Heppy sebab dapat beli Happy Bag dari Guardian ni...

Dah la siap dapat ni lagi....



Vitamin kau...lecitihin kot....
1 bag ni RM3.88 ja kot....

Harus aku suruh laki aku p tolong p borong lagi kat Guardian...

Baru tau dari group whatsapp blogger utara...depa kata boleh beli lebih dari 1....why oo why.....baru tauuuu....

Harus hakak sruh laki akk beli 3 bag terus....

Dapat nanti boleh wat GA kat korang kan....

Hover jahhh hoverrr

posted from Bloggeroid

You Might Also Like

15 comments

  1. X sabar nak gi petang nie..
    nak juga.. huhuhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sila lah sila....
      Nnt jgn lupa update hasil cekauan na sha

      Delete
  2. Bukan senang nak dapat promosi camni kan ^-^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la psal...sapa nak bagi ya dak tak smp rm4 pun kan

      Delete
  3. haii dia pun rembat gak...hehehe

    ReplyDelete
  4. Bila blogger utara menyerang Guardian

    ReplyDelete
  5. Assalam alia,
    he3
    tahniah laaaaaaaa dapat jugak merasa
    iols ni haaaaaaa
    sok tu bru pi tanya kat guardian bayan baru
    harusla dah abeh kan3 :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heee...ada lagi ka?klau ada..cekau byk2 ya

      Delete
  6. adoi...brg kt Zaf x ambik lg...ya ampun...awat leh lupa ni...x sabaq nk tgk isi dlm dia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heee...nnt share tau!nak tgk gak zai pnya dapat apa

      Delete
  7. kan.. boleh buat GA hehehe.. huntong la happy bag tu..

    ReplyDelete