hati jelly

11:10 PM

nampak ja aku ni kasaq....
ckp kdg2 ikut suka hati aku ja....

tapi.....

hati lembik....
macam jelly laki aku kata.....

bygkan tgk ujung2 cita apa ntah kt tv3 tunjuk adik firdaus yg diabaikan mak dia pun...aku dah nk meleleh dah...Ya Allah....

pastu sambung plak cita Bersamamu....
terus aku ckp
b...bukak cita lain...

laki aku da pham sgt dah bini dia ni...
tgk muka aku...mata berkaca2...ehh ayat..pehhhh...

u ni hati mcm jelly lah...lembik...skit2 nak nangis....

yalah2...i mmg hati mcm jelly....

tu cita adik firdaus aku da boleh nangis...belom lgi tgk baby2 yg kena buang...kena hurung ngn semut bagai la...kena campak dr tgkt 13 la....

haih la manusia...kenapa la banggang sgt ni....
banggang tahu ...banggang???
nak sedap pndai....
ingat skit balasan Allah oiiiii....

aku kadang2 p keja dlm keadaan Adriana nangis2 sbb nk susu pun aku dah rasa sebak....sambil drive kdang2 tu mengalir jgk air mata ni sbb rasa kejam...boleh biaq anak mnangis nak susu....bukanla aku tak bg dia susu pun...dah bg susu aku dlm botol...tp kdg2 biasa lah...da makin besar...makin byk akal....nak direct ja...aku ni plak pg2 kalut la nk p keja lagi..last2 tinggal la si kenit tu ngn papa dia...

sorry Adriana...mama bukan saja2 nk tinggai syg..tp mama have to...xpa nnt mama keja sdri mama boleh gomol2 Adriana pgi2 lama skit ya...


Adriana jgn sedih2 lg ya...nnt Adriana sedeh mama pun sedeh jugak....sbb Adriana Arissa lah sumber kekuatan mama....sesuai dgn nama Arissa yg bermaksud yg kuat....

semoga Arissa mama ni membesar menjadi anak yg solehah dan berguna kepada agama kita...Amin

posted from Bloggeroid

You Might Also Like

0 comments