Tonsillacetomy

1:16 AM

Apa tu korang? Lacetomy tu mksd dia potong ...kiranya tonsils kena potong...tu la yg jadi kt aku....
Jgn kang ada yg sengal tny plak...ehh hg ada tonsils ehh?face palm betoi!!sama mcm aku buang apendiks dlu..ada gak yg sengai tnya..ehh hg ada apendiks ehh...
Adoihhh...semua org ada apendiks ngn tonsils...sebab kena buang?klau apendiks tu sbb bengkak...sebab asik makan menda pedas..n telas skali ngm biji2 dia..so biji dia akan trlekat kt situ...mcm mana leh terlekat?sila rujuk anatomi badan manusia..nak terang lebih2 aku bukannya doctor! Klau tonsils pulak kena buang sbb aku ni dah kategori accute tonsilitis....mksudnya...tonsils aku bengkak n aku akan demam panas setahun lebih dari 6x... bayangkan badan dah lembik...body temperature nearly 39 degree C...kalau aku kiddos..mau terencat tau...tahap badan panas gila smpai kena mandi ayaq ais...ko ada?
So...
Aku da selamat pun operate buang tonsils aku...harap2 lepas ni takdak la demam selalu mcm dulu kan...sat2 demam...sat bdan panaih gila...tak suka!
Sekarang ni tgh recovery mode....mode penyembuhan.... 2 or 3 weeks In Sha Allah total recovery...
Hopefully...xdak apa2 la kan....
Ok lah korang...
Hibernate mode jap...
Nak tdoq ngn anak kesyangan beta ni...
Rindu kat dia...
Sayang busuk2 ni

posted from Bloggeroid

You Might Also Like

0 comments