Secoet jer

Pernah x ank korg mnum suka tinggai.secoet ja mcm ni...
Haaa lah hai...
Walaupun 1oz kn...tp mak2 yg gigih kumpul susu...n perah susu tau la mcm mn penat nk ckupkn 1 oz ja pun

So far Alhamdulillah..tiap2 kli msa dia nk tdoq mlm lpas bca Al Fatihah..3 Qul n Ayat Qursi kt dia...pesan kt dia supaya …

Senarai makanan yang boleh membanyakkan susu ibu

berikut adalah senarai makanan2 dan minuman yang boleh menambahkan dan memeriahkan susu:
MiloHorlicksSeafood(ikan, sotong, udang, ketam,dll)BarliOatNestumLobak putih.PisangCoco crunchSayur hijau yang gelap(kalian, kangkung, sawi,kucai dll)Gardenia wholemealKismis&kurmaCornflakesSup lob…

Cara aku dan kau tidak sama...

Gmbar frozen ebm stock aku yg mngundang kontroversi ibu2 yg bresstfeeding....ya mmg saya saja packan saya pnya susu 12oz terus....
Aku tau ramai mak2...ibu2 mama2 n mommy2 kat luaq sana pack kan susu korg sekali minum 4oz kan...sbb korg dinasihatkan mcm tu kan...aku mula2 pun mmg plan nk gitu...tp…