2014

by Alia Farhan, 9:52 PM

Watchin my fav with Adriana...
Nothing much special since tomorrow need to go work as usual....
Urghhhh...
My 2014 resolution?
Too many...
Nnt aku list down kan ehh...

Mcm sdap ja dia ni msak...tpi aku xleh nk msak lg..kitchen under construction!

Xpkai baju mek kenit ni sbb hr ni pnas kn..
Jimat ekon..bju xyah basuh...save detergent. ..sesuai dgn seruan kjaan...maklumlah smua mahai 2014 ni...hikhik
Sorry lah klau aku sound sarcastic kn...
Dis is me!

posted from Bloggeroid

Secoet jer

in , , by Alia Farhan, 10:17 PM

Pernah x ank korg mnum suka tinggai.secoet ja mcm ni...
Haaa lah hai...
Walaupun 1oz kn...tp mak2 yg gigih kumpul susu...n perah susu tau la mcm mn penat nk ckupkn 1 oz ja pun

So far Alhamdulillah..tiap2 kli msa dia nk tdoq mlm lpas bca Al Fatihah..3 Qul n Ayat Qursi kt dia...pesan kt dia supaya abihkan susu dia..mnum susu mama dia ni byk2...n Alhamdulillah it works for her...tak sia2 mama pesan kt kamu kan Adriana Arissa





posted from Bloggeroid

SUMBANGAN BANJIR BINTULU

assalamualaikum.
Terkni : Banjir di Bintulu,
Bagi meringankan beban saudara2 kita di bintulu dalam menghadapi musibah banjir di saat terakhir hari-hari persekolahan yang bakal tiba beberapa hari lagi.. Sekretariat OPS BANJIR DMPNS ngin menyeru semua untuk menghulurkan bantuan berikut :

Munajat/doa bagi memohon agar dipermudahkan segala urusan saudara-saudara kita di sana.
💶 kutipan infaq/duit buat mangsa banjir :
BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD
11013010073531
Dewan Muslimat PAS Negeri Sarawak

MAYBANK ISLAMIC
161051554135
Jurina binti Mut (Ketua Muslimat )

CIMB ISLAMIC
1114000209207
HAMIDAH BINTI MOKHTAR (Setiausaha)

Maklum jumlah & jenis akaun selepas transfer ke 0195221590

barang keperluan lain :
pakaian
makanan
telekung/sejadah/kain pelikat
barangan keperluan sekolah
ubat-ubatan
hubungi hamiidah 0195221590 @ jue 0109856230 @ ide 0138448201 untuk penghantaran barang2 sumbangan..

Sebarkan pada seluruh ahli & semua saudara. Jazakumullahu khairan kathira.
Jom bantu saudara kita!

posted from Bloggeroid

Seronok...

by Alia Farhan, 8:27 AM
Esok xmas..n its holiday..
N now off to bed...

Both my kesayangans da tdoq...
Sorg da selamat sumbat dlm cot dia..
Yg sorg da sruh bgun tdoq elok2
Gud nite....

posted from Bloggeroid

© ALIA FARHAN · THEME BY WATDESIGNEXPRESS