Hai semua… 


Kali ni aku nak kongsikan sebuah kisah kejayaan seorang ibu kepada 5 orang anak yang berjaya buat hasil jualan lebih RM9 juta tanpa perlu jadi founder produk. 


Aku harap kisah kejayaan ini boleh berikan sumber inspirasi kepada korang yang tercari-cari peluang untuk ubah hidup. Lagi2 pada waktu Covid-19 ni. Ramai yang hilang pekerjaan, perniagaan terpaksa ditutup dan macam2 lagi la.








Puan Shabaneeny Mahmud, 43 tahun merupakan bekas Pengurus Audit yang selesa makan gaji selama 22 tahun mula berhenti kerja 4 tahun lalu kerana inginkan kebebasan masa demi anak-anaknya yang sedang membesar. 


Siapa sangka, dengan keputusan tersebut, hari ini beliau berjaya buat jualan RM9 juta sebulan. Yang menariknya, kejayaan Puan Shabaneeny ini dibuat tanpa keluarkan modal. Tak perlu jadi founder produk pun. Tak perlu simpan stok, tak perlu ada kedai untuk simpan stok dan tak perlu hantar barang.

Peluang Perniagaan Tanpa Modal Dengan Eskayvie Nexus


Bagaimana Puan Shabaneeny berjaya capai jualan RM9 juta ni…? 


Semua ni sebab beliau telah sertai Eskayvie Nexus dengan menjual produk keluaran Eskayvie. Beliau tidak perlu keluar modal pun untuk hasilkan produk sendiri.


Siapa sangka kan? Jual produk orang lain pun boleh capai jualan macam ni. Bak kata pepatah “Nak seribu daya tak nak seribu dalih”.






Pencapaian mereka yang dah sertai Eskayvie Nexus


Untuk pengetahuan korang… Eskayvie ada menyediakan platform lengkap bagi membantu usahawan yang tiada pengalaman berniaga. Latihan pemasaran dan jualan yang sangat komprehensif turut disediakan untuk bantu semua usahawan secara langkah demi langkah daripada mula sertai Eskayvie Nexus sampailah berjaya capai pendapatan impian bermula daripada 4 angka, 5 angka dan 6 angka sebulan. Eskayvie juga menyediakan Latihan dan sokongan kepada usahawan dibawah mereka. 


Dengan Eskayvie juga, Puan Shabaneeny berjaya mencapai kebebasan masa dan kewangan yang diimpikan oleh beliau. Kini beliau boleh lihat anak-anak membesar di depan mata dan memberikan pendidikan yang terbaik untuk mereka.

Banyak impian beliau yang sudah tercapai selepas sertai Eskayvie. Kelebihan sistem Eskayvie Nexus yang telus memberikan keuntungan sehingga 40% melalui Komisyen, Bonus dan Reward yang sangat membantu setiap usahawan mencapai pendapatan impian sehingga 6 angka. 


Semuanya hanya di hujung jari ketika ini. Ada telefon pintar atau laptop. Ada data internet, bisnes boleh berjalan lancar di mana saja korang berada. 


APAKAH KELEBIHAN SEBAGAI USAHAWAN ESKAYVIE NEXUS


  1. Tiada Modal

  2. Yuran Pengaktifan Rendah

  3. Komisen Pengenalan, Komisen Jualan sehingga 40%, Bonus

  4. Tidak Perlu Pegang Stok & Penghantaran diuruskan Eskayvie

  5. PERCUMA: Latihan Jualan dan Pemasaran secara online dan offline bernilai lebih RM360,000 seorang

  6. Bimbingan professional oleh doktor perubatan, dietitian dan nutritionist

  7. Insentif kereta, rumah & royalti

  8. Sistem yang telus dan adil


Selaras dengan visi Memperkasakan Kesihatan dan Ekonomi Ummah, Eskayvie mensasarkan untuk membantu lebih 20,000 wakil pengedar di seluruh Malaysia menjelang Disember 2021 bagi mencapai matlamat bebas kewangan serta bebas masa demi keluarga.





Puan Shabaneeny juga sangat yakin dengan produk berkualiti Eskayvie kerana ia diformulasikan oleh Dr Syid Ayob, seorang doktor perubatan yang memastikan setiap bahan dan sukatan yang digunakan adalah bersesuaian mengikut keperluan individu. 


Setiap produk yang dihasilkan akan melalui penyelidikan dan pembangunan yang menyeluruh demi memastikan ia memberi manfaat terbaik kepada pengguna.


Ini termasuklah produk inovasi terkini daripada Cendawan Susu Harimau iaitu Eskayvie Diffenz yang telah terjual lebih 500,000 botol. 


Kajian mendapati Cendawan Susu Harimau ini sangat bagus untuk menjaga kesihatan paru-paru. Mereka yang ada sistem imun yang lemah dan masalah berkaitan kesihatan paru-paru sangat sesuai untuk ambil Diffenz ni. Di musim pandemik ini, kita sendiri tahu bahawa sistem imun dan kesihatan paru-paru sangat perlu ditingkatkan agar tidak mudah dijangkiti virus yang boleh membawa maut ini.


Korang boleh baca lebih lanjut info berkaitan Eskayvie Diffenz ni di sini.


Macam mana nak jadi usahawan Eskayvie?


Aku sangat2 sarankan kepada korang yang sedang tercari-cari peluang jana pendapatan tambahan ni untuk sertai Eskayvie Nexus. Mana tahu, ada rezeki boleh capai macam Puan Shabaneeny ni yang berjaya buat jualan RM9 juta. 


Untuk info lanjut boleh layari website www.eskayvienexus.my untuk dapatkan maklumat lanjut cara sertai Eskayvie. 





SHARE 1 comment

Add your comment

© ALIA FARHAN · THEME BY WATDESIGNEXPRESS