Musim-musim Covid-19 ni penting untuk lota sentiasa jaga kesihatan dan tingkatkan sistem imuniti badan kita. Kalau kita tak jaga badan kita sendiri, siapa yang nak jaga kan?

Baru-baru ni aku ada ternampak satu produk dari Joymix ni, nama dia Hello Bong. Apa yang membuatkan aku tertarik adalah sebab produl Joymix, Hello Bong ni kaya vitamin C sebab diperbuat daripada buah oren dari Pulau Jeju iaitu Hallabong dan juga curcuminiods yang merupakan estrak dari kunyit. Kalau nak tau Halla Bong ni ditanam di Jeju dan merupakan oren yang manis dan tak mempunyai biji. 

Oren hallabong dari Jeju Korea ni rasa dka manis ya. Aduhhh teringin nak ke Jeju start tengok cerita My Girl lagi.. Ada ceeit


Tambah pulak bila bulan puasa  ni lagi la rasa panas semacam. Dekat Penang ni sekarang panas terik sangat. Awal-awal puasa hari tu best sangat sebab hujan ja. Sekarang ni mak oiiii...panas lit lit sangat. Kalau nak tau, biasanya lepas berbuka aku akan terus amik Hello Bong by Joymix ni. Cool down skit rasa badan yang panas ni. Ada 1 hari tu lepas bukak puasa makan durian ada la dalam 6 ulas macam tu. Makaihhhhh berdenggung kepala rasa. Sekali check tekanan darah 101/65 ja. Apo? Orang lain makan durian, darah tinggi..aku tekanan darah boleh pulak drop. Terus teringat dekat Hello Bong by Joymix ni. Apa lagi terus la bukak satu sachet and telan.

Lepas tu terus mandi dan tenangkan diri sat sebab ya lah kan, tekanan darah tengah rendah tu. Tak sampai sejam rasa badan start getting better. Kalau tak, silap makan durian macam ni mau la esoknya baru nak ok ya. Dah lama x kena macam ni. Bila kena tu panik la jugak kan. Nasib la teringat ada Hello Bong ny Joymix ni, Lega sangat bila sat ja dah ok.



Apa yang menarik tentang minuman kesihatan dari Joymix, Hello Bong ni?

sekiranya diambil secara konsisten, immuniti badan jugak meningkat dan kita akan dapat kelebihan-kelebihan lain seperti:

  • mengurangkan kelesuan badan
  • mengurangkan radang sendi
  • mencegah penyakit kronik
  • mempercepatkan recovery system untuk badan dalam melawan penyakit
  • menyejukkan badan
  • menghilangkan nafas berbau
  • mengurangkan " Hangover " (bagi yang bukan Islam), kesan selepas minum minuman beralcohol.
Cara pengambilan Joymix Hello Bong




Cara penggambilan Joymix Hello Bong ni mudah ja ya. Just koyakkan scahet and terus telan. Rasa dia masam-masam manis tu best sangat. Rasa refreshing dekat tekak macam makan cekelat masa kita kecik-kecik dulu yang bentuk serbuk oren masam-masam tu. Sedap!

Kandungan dalam Joymix Hello Bong 


Kandungan as per sachet 



Nak cuba Joymix Hello Bong?



Bagi yang nak cuba Joymix Hello Bong, yang selalu ada masalah kelesuan badan, panas badan, radang sendi, dan lain-lain, hampa boleh lah  buat pembelian di atas talian di web rasmi Joymix. Hampa juga boleh follow facebook rasmi Joymix  untuk promosi terkini.

Facebook:


Harga Joymix Hello Bong: RM80/ box

1 box ada 30 sachet



#JoyPremix #JoyMix #JoyMixHelloBong





SHARE 1 comment

Add your comment

© ALIA FARHAN · THEME BY WATDESIGNEXPRESS