Wanita tabah...

Selalu tak dengaq hnya wanita tabah ja yg dpt mnyusukan anak depa sampai 2 tahun?
Pernah dak dengaq mcm tu?
Well for me....
Helloooo...
Tak ckup tabah lagi ka kalau mngandung 9 bulan boleh harung...dengan perut boyot...bwak ke sana sini...
Muntah2 alah2...sakit pinggang..kaki bengkak bagai...tak cu…

Cheer me..

Ada sesapa nak beli chalkboard wallpaper lg tak??





1 roll RM37 saja...
Ukuran: 45cm x 200cm

Boleh whatsapp terus ke 0133363775
posted from Bloggeroid

Ikan bilis dan sardine/makerel dlm tin

Tajuk entry mcm apa ja...
Tapi percaya lah...
Benda2 ni harus ada dalam rumah hampa semua...ni kira mcm darurat ka apa ka senang...
Kira mcm aku ni...sejak2 jdi mak2 ni..kalau ada Adriana ja..agk payah aku nak masak proper meals lagi2 kalau kami berdua ja..
Terkedek2 jugak dia nk bersilat kat dapoq…

It could be us...

MH370...where ever u are...please come back...

There are mothers & fathers waiting for their son/daughter
There are wife waiting for husband
There are daughters &sons waiting for their mom&dad
There are sisters waiting for their brothers..



Sebak....dats the word to describe my feeling…

Bila sakit menjengah

Bila sakit...mula la otak ni pikiaq mcm2..
Hishhhh...nk kata pun xtau la...
Tpi yg pasti...sakit itu penghapus dosa..
Semoga diampunkan Allah dosa2 aku...
Apapun...dis is d 2nd nite I sleep without my baby boo...
Mama miss u so much syg...
Tp boleh pulak Adriana bgun skali ja time dia ngn papa dia.…