Aishah Arissa Birthday Celebration at Irama Dining

Assalamualaikum....

Tanggal 28 Nov Maka genap la usia Aishah Arissa 3 tahun. Kesian kan yang beranak hujung tahun ni... Baru masuk 3 tahun, lepas 2 bulan kena pi sekolah.. Kahkahhhhh


Eiiii macam tak puas lagi gomoi budak ni tengok dah besaq... 

Tengok dia duduk macam mana... Like a boss's OK...…

Food Review : Sizzling Mee Sedap di Kafe Budak Boss, Bukit Mertajam

Assalamualaikum

Dah lama x review pasal kedai makan kan. Yalah, disebabkan tak sihat sepanjang minggu lepas, ada Xmas Buffet review terpaksa tolak. Dah tak sehat kan, selera pun ke laut dalam kan. Rindu nak masak.. Rindu nak makan... Rindu nak ada selera makan dengan anak2. Tu la dia, bila sakit.. …

Chu Char Ikan Bakar di Vouk Hotel and Suites

Assalamualaikum

Cuti sekolah tak lama lagi kan... Sat ja dah nak hujung tahun. Sedaq tak sedaq dah nak masuk 2020. Tapi tak nampak lagi kereta terbang.. Hahahhaha. OK lawak hambar­čśť

Ada yang plan nak mai berjalan2 kat Penang dak? Kalau ada... Mai nak habaq kat hampa... Vouk Hotel and Suites Penang …

Irama Dining, Sajian Makanan Melayu yang Sedap di Penang

Assalamualaikum....



Kali ni nak cerita sikit pasal port makan baik punya. Untuk yang suka makan makanan Melayu Tradisional boleh la mai makan tang sini. Berkonsepkan fine dining.. Aku tersangat lah suka ya Restoran ni. Selain terletak di Bangunan yang heritage... Gaya dekorasi dia pun menarik hati a…