Assalamualaikum 


Dah lama tak berupdate blog ni . Dah bersawang dah . Ntah apa yang busy sangat pun tak tau lah kan.  Biasa la mood up and down tu mesti ada punya dalam hidup ini. Tapi kena segera kembali ke daratan and jangan ke laut sangat.

Tapi takpa la since dah lama tak ber update blog ni aku nak cerita pasal double chin ni.. Ya lah makin me jadi 2 pulak double chin ni sebab bila usia makin kertu ni makin sagging la kan kulit2 tu... Bahagian yang akan nampak ketara adalah bahagian bawah dagu dengan bawah mata... Fuhhh tak suka betul kalau dari sisi tepu tu nampak double chin!!! Adeh sakit hati tengok nya ok... 


Bila da sakit hati mula la gugel sana sini... And terjumpa pasal Safi Youth Gold serum ni.. Katanya boleh menganjalkan kulit dan mengurangkan double chin... So apa lagi Moh ler kita cuba ye dakkk





Apa yang bagus sangat dengan Safi Youth Gold ni? 

Safi Youth Gold Lifting Golden C Duo Serum dan  Lifting 24K Serum Cleanser yang di formulasikan untuk mengurangkan masalah dagu berlapis (Double Chin) sehingga  *50% dalam masa 15 minit agar penampilan kita kembali nampak lebih muda, tegang, anjal dan berseri

Gabungan kedua-dua rangkaian produk Safi Youth Gold Lifting Golden C Duo Serum dan Lifting 24K Serum Cleanser memberikan beberapa manfaat pada wanita yang memerlukan rawatan wajah anti penuaan antaranya: 




1. Merawat secara mikro dan mengurangkan tanda penuaan seperti dagu berlapis dan kulit kendur. 

2. Mengurangkan 50% dagu berlapis dalam hanya 15 minit. 

3. Tampil lebih muda dengan wajah lebih anjal, runcing dan tirus 

4. Diformulasi dengan Teknologi Golden C-Lift , kombinasi Vitamin C & Nano Emas 24K yang lebih berkesan dari Vitamin C biasa. 

5. Formulasi tidak melekit/berminyak yang mudah meresap dan selesa pada kulit. 

6. Diperkaya dengan Duo Age-Correcting Actives, gabungan Golden C & Ceramide untuk memberi 7 Dimensi Pembaharuan Keremajaan Kulit: 



- Menegangkan kulit 
- Meningkatkan keanjalan 
- Mengurangkan garis halus & kedutan 
- Meningkatkan kelembapan kulit 
- Melindungi kulit dari pengoksidaan 
- Meningkatkan kehalusan kulit 
- Memperbaiki kulit rosak 

7. Harga berpatutan – hanya RM59.00

Lifting Golden C Duo Serum - https://bit.ly/3izM0fm 

Lifting 24K Serum Cleanser - https://bit.ly/3FpssEj


So jom hilangkan double chin kita ni smbil2 , berseri dan kulit jadi anjal gituuu. Dapatkannya rangkaian produk Safi Youth Gold di semua cawangan farmasi Watsons, Guardian, Aeon Wellness dan Caring serta laman e-dagang rasmi Wipro Unza di Shopee & Lazada. 




Butiran lanjut dan update terkini juga sebarang promosi korang boleh sahaja dapatkannya di :


Instagram - @safimalaysia 

Facebook - @SAFI.My 

Twitter - @SAFImalaysia 

Youtube – SAFI Malaysia

#SafiYouthGold #SafiMalaysia #SkincareMalaysia


SHARE 1 comment

Add your comment

© ALIA FARHAN · THEME BY WATDESIGNEXPRESS